poniedziałek, 11 marca 2013

ZAJEBISTY !

NO LUDZISKA KTOKOLWIEK TO CZYTA MOJA ZAJEBISTA KOLEŻANKA WRĘCZ "BLIŹNIACZKA" MA BLOGA ZAJEBISTEGOO BLOGA TAKIEGO MEGAA *.* ,I ONA SIE ZE MNA KŁÓCI ŻE TO NIEPRAWDA NO TO WIERZE ŻE KTOŚ TO CZYTA I ZAJRZY ! PRZEDE WSZYSTKIM FANKI NIALLA ! MACIE CO CZYTAĆ ZRESZTĄ WSZYSTKIE DIRECTIONERKI ! TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH BLOGÓW JAKIEKOLIWIEK CZYTAŁAM ! <3 PLIS ZAJRZYJCIE I SKOMENTUJCIE 1KOMENTARZ=PORZADNY KOP W TYŁEK ZA TO ŻE MYŚLI NAWET O TYM ŻEBY GO USUNĄC NIE POZWÓLCIE JEJ NA TO ! <3 I LOVE YOU! :* TU LINKKK DO Niej ...http://i-and-1d.blogspot.com/ nie pożałujecie mówię wam ! <3

3 komentarze:

  1. Ja ci kiedyś krzywde zrobie!!! Ale kocham cie <3 No i oczywiście współczuje bo masz tak zrytą banie jak ja pewnie dlatego sie tak dogadujemy hahaha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie wie :D no bA Kocham te nasze zryte banie :D zdrowiej mi .Ja teraz też wrr źle się czuje gardło napierdziela.I czekam aż ktoś mi konkretnie napisze czy mam pisac rozdziały codziennie czy nie. ;/

      Usuń
  2. świetny jest <3 <3
    Izabela .

    OdpowiedzUsuń