czwartek, 21 marca 2013

Rozdział 23

**Perspektywa Vanessy **
V - Ja? No co ty pff.. jescze czego?
H - Nie udawaj tylko się przyznaj lubisz nasze piosenki?
V - No chyba cię główka boli po tym wywiadzie.A właśnie gdzie reszta? Jak poszedł wywiad?
H - Nie zmieniaj tematu Vaness.Chłopaki musieli coś załatwić,wrócą później.
V - Psia krew - myślałam że tego nie usłyszał bo raczej powiedziałam to do samej siebie
H - Hhahah psia co? Dziewczyno ale ty masz teksty
V - Spadaj - warknełam
H - Hmm a co to tak ładnie pachnie?
V - Racuchy z jabłkami.Sama je zrobiłam. - powiedziałam dumnie z uśmiechem.
H - Mmm wyglądają wyśmienicie.Ale stop najpierw odpowiedz mi na pytanie
V - No odpowiedziałam - karciłam go w myślach żeby nie pytał o ich piosenki.A jednak to na nic
H - No przyznaj się że lubisz nasze piosenki
V - nie
H - Tak?
V - Nie
H - Tak
V - Nie i nie nie i jeszcze raz nie.Chcesz te racuchy? Czy moze twoja boską twarzyczkę przypalic na tej patelni?
H - Hmm twoim zdaniem mam boską twarz
V - Y nie
H - TAk i Tez lubisz nasze piosenki tylko nie chcesz się przyznac
V - Nie prawda!
H - A właśnie że prawda kotku .Ja o tym dobrze wiem i ty też .A teraz daj mi te racuchy bo zgłodniałem
Podałam mu racuchy.Byle żeby juz nie gadał o piosenkach.Kurka wodna wszystko się wydało.Wrr jestem zła na siebie.Jej a jak on powie reszcie? O mamo czemu ja ?!Siedziałam zmatwiona i jadłam racuchy.
H - Czemu masz taką zmartwioną twarz ? Przecież pyszne ci wyszły racuchy! 
V - No no yhmm harry?
H - Co?
V -Możesz im nie mówić o tym co dziś się stało?
H - Masz na myśli to że lubisz nasze piosenki?
V - YHmmm
H - Nie ma sprawy.. - ulzyło mi 
H - Ale pod jednym warunkiem - o nie -.-'
V - No..?
H - Po pierwsze dostane buziaka.PO drugie wyjaśnisz mi dlaczego ukrywałaś to ze lubisz nasze piosenki.Po 3 będziesz dla mnie miła a nie warczyłą co chwilę.
V - No juz nie przeginaj! 
H - Dobrze czekaj zadzwonię do chłopaków i powiem im co nasza Vanes słucha.. - sprowokował mnie.Ale dupek! 
V - no juz dobra dobra tylko nie mów im 
Podeszłam do niego i miałam go cmoknąć w policzek ale on zrobił taki ruch głowy ze cmokłam go w usta.On wsadził język do mojej buzi i całował mnie.Kurde jaka ja naiwna jestem.Odepchnełam go 
V - Miał byc zwykły buziak ! 
H - Ale przyznaj się podobało ci się?
Zamilkłam .No co? Podobało mi się jak cholera !
V - Nie nie nie ja mam chłopka a ty dziewczyne pamietaj o tym !
H - Ahh - zobaczyłam w tych jego oczach smutek?żal? coś co nie mogę rozgryśc..?
V - Stało się coś?
H - Nie ..to znaczy tak ..n ie 
V - jeju jaśniej Harry Styles ! 
H - nic się nie stało! Daj mi kolejną porcję!
Niby niall dużo wsuwa a ten Harry to sam nie lepszy 
H - No to co robimy teraz skarbie? 
V - po pierwsze nie jestem skarbem po 2 nie wiem.
H - Miałaś byc miła ..
No to się zaczyna .Aż się boję .Co to będzie spędzić cały dzień z tym zboczeńcem wręcz./
Przepraszam! :**** Ale zaczełam czytac książkę i nie oderwaalm się od niej nawet na chwilę tak mnie wciągła.Dałam wam byle jaki krótki rozdział bardziej dialogowy.Dziękuję za komentarze! Kocham was! Nawet nie wiecie jak mnie cieszy wasz komentarz! I przepraszam że znów zawiodłam -.-.



7 komentarzy:

  1. Zawsze coś ;3
    Czekam na następny ;3
    Mysia ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. haha oni są doobrzy. jest super i nie zawiodłaś ! szybko next !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz mi szybko nexta ...jest super
    kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę szybko next ! A teraz przez weekend będą długie rozdziały ?
    Paula ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Paula! :) Słuchaj dziś dodam krótki.Ale w weekend Postaram się dodać dłuższy .Bo taka była umowa prawda :D Ale też nie chcę obiecywać ponieważ zawsze plany mogą mi się zmienić.

      Usuń
    2. Spoko byle żebyś dzisiaj jeszcze coś dodałaś, bo umieram z ciekawości !
      Paula ^^

      Usuń
  5. Ja chce rozdział następny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Loffciam Twój blog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń