niedziela, 7 kwietnia 2013

Rozdział 31

**Perspektywa Vanessy ** 
Z - Ooo nasza mała Vanessa się wzruszyła 
V - Ej ej tylko nie mała 
Z - Dobrze faneczko 
V - No to się zaczyna .. 
N - Teraz ci nie da spokoju 
V - Eh tego nie przeżyję nie rób mi tego niee - wszyscy wybuchli śmiechem łącznie ze mną.
Ta chwila była naprawdę słodka.I pomyśleć że jeszcze parę godzin temu płakałam.No cóż takie życie,zobaczymy co dalej.Raz się cieszymy a raz płaczemy jeśli jesteś człowiekiem to zrozumiesz.Po kolejnej godzinie .Chłopaki się wydurniali w sali .Harry dawał mi uwodzicielskie uśmiechy,Niall oczywiście jadł,Zayn Cały czas! dokuczał mi mówiąc iz jestem ich fanką.Louis co chwile wpadał na jakieś nie normalne pomysły.A Liam wiecznie smsuje z Daniell jacy oni zakochani omom .Nagle do sali wparowała pielęgniarka i próbowała nas uciszyć.Biedna i tak nie dała rady opanowali się dopiero gdy zagroziła wywaleniem ze szpitala.Po kolejnych 10 minutach przyszła zadowolona pielęgniarka od ucha do ucha że możemy już wracać do domu.Wstaąłm z łóżka i zachwiałam się upadłabym na podłogę gdyby nie Zayn.
Z - No mówiłem że na nas leci - powiedział i puścił mi oczko 
V - Jezu chłopie opanuj się 
L - Khem Khem -  spojrzeliśmy na liama bo dosyć głośno dawał nam jakieś znaki jakby coś się stało spojrzeliśmy na drzwi a tam stała Perrie .Zayn się wystraszył w sumie się nie dziwię.Perrie miała dziwną minę i przyglądała się nam. I jej także się nie dziwię bo zastała swojego chłopaka z taką brzydulą jak ja w objęciach.Od razu odskoczyłam od zayna .
Z - Ona zachwiała się a ja ją tylko złapałem - powiedział szybko i nerwowo Zayn 
V - Dokładnie tak było 
Pe - W porządku ufam wam .No ale przyznam że poczułam sie zazdrosna .- powiedziała blondyna 
Wybuchłam nie pohamowanym śmiechem.No proszę was ona taka śliczna wysoka,chuda zazdrosna O MNIE? O taką brzydulę? Jeju lepszego kawału nie słyszałam.Gdy się już opanowałam i spojrzała na wszystkich.Oni mieli zdziwione miny na mnie.
V - No proszę was o mnie ? O taką brzydulę jak ja? No i jak to mówi Zayn taka mała dziewczynka? No ludzie na głowę upadliście?
H - Jesteś śliczna 
V - Nie prawda - poczułam rumieńce na twarzy .Próbowałam je jakoś ukryć ale Harry i tak je zobaczył i się chytrze uśmiechnął.
Lo - Kuzynka fajna z ciebie laska i nie ściemniaj że jesteś brzydka !
V - Ale taka prawda i bez dyskusji - zagroziłam i wyszłam z sali a oni za mną.Chłopaki chcieli dalej coś argumentować ale posłałam im groźne spojrzenia i od razu zmienili temat.Gdy znajdowaliśmy się już przed szpitalem 
V - Ymm gdzie zaparkowaliście ? - spytałam 
H - Tutaj - powiedział mile Harry i wskazał palcem duży czarny wóz napewno drogi.No tak przecież to gwiazdy CHWILA ! JA ZAKOCHAŁAM SIĘ W SŁAWNYM CHŁOPAKU ?! O NIE i przez całą droge w samochodzie dochodziły do mnie tylko takie myśli.Ale p[otem zagłuszyłam je rozmową z chłopakami.
Wyskoczyliśmy z samochodu i pierwsze co zrobiłam to pobiegłam do mojego pokoju na górę.Złapałam za wygodne ciuchy i poszłam w kierunku łazienki .Wziełam długi i ciepły prysznic.Wyszłam powycierałam się ręcznikiem.Przebrałam,wysuszyłam włosy i zrobiłam lekki makijaż gdy już byłam gotowa postanowiłam pójść na dół do kuchni .A tam zastałam Harrego rozmawiającego przez telefon .
H - Cześć kochanie musimy się spotkać i to jeszcze dziś - gdy usłyszałam to zamarłam czułam jak mi się świat zawala.Jakie "kochanie" ? Z kim on jeszcze jest ? Bawi się mną? No tak przecież to gwiazda.Ja się nie liczę jestem zabawką./ PRZEPRASZAM ! ALE JUŻ ZŁAPAŁAM KARE NA LAPTOP I PO KRYJOMU PISZE ROZDZIAŁ.PROSZĘ O KOMENTARZE I PRZEPRASZAM ŻE TAKI KRÓTKI ALE I TAK SIĘ NARAŻAM BO W KAŻDEJ CHWILI MOŻE KTOŚ WPAROWAĆ DO POKOJU I PRZYŁAPAĆ MNIE Z LAPTOPEM.



13 komentarzy:

  1. kochanie moje <3
    jestem zawsze z tobą , wiesz,że nie mam jak na bierząco dodawać ci komantarzy ale dziekuje ci że wysylasz mi rozdziały na gg i moge je czytac.wiedz,ze jestem z tobą i kiedy będe mogla bede komantować ;* a rozdzialy sa świetne i zawsze bede je czytac ;*<3/fefa ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. :*** Wzruszyłam się normalnie ! :* W końcu napisałaś komentarz Na moim blogu i jestem wniebowzięta.Awww <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boooooskie ;)
    Czekam na nexta xdd
    Pisz szybko i weny życzę ;D
    Koffam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun bd na dzisiaj. Ale zwiastun jest na zapowiedzenie bloga czy już go kończysz.? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawdę ? Tak szybko? Wow . Zaczełam ten blog dawno i jeszcze nie mam zamiaru go kończyć. Ale miałam zachciankę na zwiastun bo mi się spodobały .No i kto wie może osobom które się spodoba zajrzą i będą zainteresowani.Po prostu spodobały mi się :)a nie miały na celu zakończenia bloga.

      Usuń
    2. Dobra.:d Zwiastun bd przed 18. XD

      Usuń
  5. Świetny jak zawsze co tu dużo mówić :)
    Pozdrawiam
    Natalka ;)
    PS Przepraszam, że ostatnio spóźniam z komentarzami, ale mam masę zadań i nauki, a Mysia jak to Mysia nigdy czasu nie ma,bo albo siedzi u swojego chłopaka, albo on siedzi u niej lub robi coś bezsensownego według mnie i do nauki się w ogóle się nie przykłada. LEŃ !
    PRZEPRASZAMY ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział !
    A na ile masz tę karę ? Ja mam zazwyczaj na dwa tygodnie, a jak udobrucham mamę to mam na tydzień, ale często na cały miesiąc. Ale mam nadzieję, że nie będziesz miała tak długo ;3
    I ja też przepraszam ! Ostatnio moje życie obróciło się o 180 stopni ! ;3
    Mysia ;3
    PS Nie jestem aż takim wielkim leniem, no... może czasami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej mysia :* i Natalka :* . Daję wam moje gg jak chcecie ze mną popisać to śmiało ! Nie gryzę :) 47062108 - to mój nr gg .Wszystkich czytelników śmiało zapraszam :D

      Usuń
  7. Kiedy następny???? Nie mogę się doczekać :) Wpadnij na moje blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć nie mam zielonego pojęcia :( . Chętnie przeczytam :)

      Usuń