czwartek, 28 lutego 2013

Przepraszam i uwaga

Hej przepraszam ze nie dodaje rozdziału choć mam już połowę no niestety mam małe problemu z laptopem :) do tego szkoła,Obiecuję dodać nowy rozdział w wekeend.Propo uwagi zaczynam się szczerze zastanawiac czy usunąć bloga bo po 1 słabo pisze wiem ;/i beznadziejnie.Po 2 Nikt nie komentuje.3.Nikt nie pisze komentarzy no prawie.. . No więc jeśli jesteś tutaj i to czytasz i chcesz ciąg następny to prosze napisz w komentarzu.Ja napewno przeczytam i moze odpisze jeśli będą jakieś pytania.Niestety ale mam wątpliwości no bo skoro nikt nie czyta? To po co pisac skoro prawie nikt nie czyta ? No prosze napisz jeden komentarz skąd kolwiek jesteś i nie ważne ile masz lat gdzier mieszkasz.Jeśli chcesz abym kontynuowała napisz zwykły komentarz typu "prosze następny" lub "Nie usuwaj pisz dalej.." , lub najzwyklejszy w świecie znak "Czytam!" Żebym mmniała tą świadomośc ze ktoś naprawde to czyta .

10 komentarzy:

  1. no więc kochana daję znak że czytam ! ! ! i ty mi tu nie wymyślaj z usuwaniem bloga bo ja ci nie pozwalam ! ! ! masz mi tu wstawić następny rozdział jeszcze dzisiaj (no ewentualnie jutro xD). no i taka sytuacja ... lof ju <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wiem Kim jesteś twoje zacne 3 znaki wszędzie rozpoznam ;D Na twoje zyczenie postaram się jeszcze dziś dodać a aktualnie jest 22:41 więc kto wie najwyżej jutro :).

      Usuń
  2. dziewczyno teraz ja pisze!!! a przedtem to była olka po porostu mi moje znaczki ukradła!!! kumasz??? i streszczaj dupe z tym rozdziałem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. :OOOOO WOW Jestem w szoku ! Hhahaha ukradłą co znaczki hmm ciekawe ciekawe :D xD

    OdpowiedzUsuń
  4. no widzisz ja jestem złodziejem ^.^
    Olkaa ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem, właśnie skończyłam czytać :)
    I korzystając z okazji zapraszam również do siebie i pozostawienie opinii :)

    http://it-all-make-sense-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń