piątek, 3 maja 2013

Rozdział 38

**Perspektywa Vanessy** 
V - Chłopaki ? Wiecie co chyba zgłodniałam co dziś jemy na obiad? - spytałam głaszcząc mój brzuszek który domaga się jedzenia.
Chłopaki spojrzeli na mnie i Nialla i wybuchli śmiechem tylko ja i Horan nie bardzo rozumieliśmy co było w tym wszystkim zabawne.Wysłałam mu pytający wzrok a on tylko wzruszył ramionami.
V - kochanie o co chodzi? - spytałam spoglądając na rozbawionego Harrego.
H - O nic skarbie - przybliżył się do mnie i chciał chyba mnie pocałować ale "po drodze" napotkał spojrzenie Louisa więc cmoknął mnie tylko w policzek.
V - No mówię poważnie! Co was tak śmieszy ?
L - Zazwyczaj to Niall gada o obiedzie i o tym że jest głodny .- wytłumaczył mi spokojnie Liam
V - No i ? 
Nie rozumiałam ich no i co z tego?. A oni mieli wszyscy rozbawione miny tylko nie Niall.Zrobiło mi się go szkoda? Tak chyba tak.Postanowiłam wszystkich ?zaskoczyć.Wstałam z miejsca (siedzę obok Harrego). Podeszłam do Nialla.On spojrzał na mnie zdziwiony.A ja jakby nigdy nic siadłam mu na kolana.Słyszałam że wszyscy jakoś przestali się śmiać.Pewnie przyglądają się moim poczynieniom.Niall trzymał mnie w biodrach.Czułam wzrok wszystkich na sobie i nagle strzelił mi jeszcze inny pomysł do głowy.Wstałam(wszyscy nadal milczeli przyglądając mi się) i usiadłam na Niallu okrakiem !. Bardzo dobrze usłyszałam ciężkie westchnięcie Stylesa.A jaki Niall ! Był w szoku i patrzył na mnie jak na kosmitę.Schyliłam głowę i szepnełam do ucha tak by reszta nie słyszała.
V - Drażnił mnie ich śmiech no co poradzę że jestem głodna niech nie wiedzą o co chodzi to nasz sekrecik ..czyli właściwie żadny ale niech ich zżera ciekawość.Pobawimy się z nimi.Odsunełam się od Nialla a on do mnie się wyszczerzył szeroko ukazując białe zęby z aparatem.
N - Bardzo dobry pomysł Vanessa! - Powiedział to głośno tak by wszyscy usłyszeli
Zeszłam z niego wstałam poprawiłam sobie koszulke bo lekko mi się pomarszczyła.I usiadłam obok Harrego z wielkim bananem na twarzy.Z Nialla twarzy również nie schodził uśmiech.
Wszyscy na mnie spojrzeli.
Lo - O co chodzi? - Spytał pierwszy Louisek 
V - O nic 
L - To co powiedziałaś Niallowi?
V - Nic co by was interesowało.- powiedziałam cwana do starszego 
I znowu coś mi przyszło do głowy.Wyjełam z kieszeni telefon wystukałam parę literek 
"Niech będzie że chodzi o jedzenie idziemy gdzies razem bez nich ? No w koncu ich to nie obchodzi ? Lubię jak nie wiedzą a chcą wiedzieć "  ~ przycisnełam guzik wyślij i poleciało do Nialla.
Obserwowałam jak wyjął z kieszeni telefon potem spojrzał na mnie s uśmiech kiwając głową na "tak" i wpisał coś w telefonie a potem schował do kieszeni.
Sms przyszedł do mnie wiedziałam że to od niego.Wyjełam szybklo telefon i otworzyłam wiadomość
"To może idziemy do Nados?" 
Teraz ja na niego spojrzałam zauważyłam że Harry mi sie przygląda przygryzłam wargę i kiwnełam Niallowi na " tak". / Hhaha zostawiam was w takim momencie potem się będzie działo :D ~Livia :)

5 komentarzy:

  1. Kocham, kocham, kocham...
    Mysia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże to z Niallem masakra śmiałam się chociaż mam dzisiaj zły humor :)
    Spam:Tajemnicza brunetka o szarych oczach. Tajemniczy chłopak z problemami. Coś co ich połączy.

    Miłość?

    Namiętność?

    Strach?

    Bezpieczeństwo?

    Ona jest jak narkotyk a on jak narkoman.
    Uzależnieni od siebie czy uda im się?
    Czytaj : an-i-call-you-the-friend.blogspot.com/
    Mile widziane komentarze:)

    Dodałam twojego bloga do listy blogów które czytam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże to z Niallem masakra śmiałam się chociaż mam dzisiaj zły humor :)
    Spam:Tajemnicza brunetka o szarych oczach. Tajemniczy chłopak z problemami. Coś co ich połączy.

    Miłość?

    Namiętność?

    Strach?

    Bezpieczeństwo?

    Ona jest jak narkotyk a on jak narkoman.
    Uzależnieni od siebie czy uda im się?
    Czytaj : an-i-call-you-the-friend.blogspot.com/
    Mile widziane komentarze:)

    Dodałam twojego bloga do listy blogów które czytam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy ! Dziękujemy ! Dziękujemy ! Za to, że wróciłaś i za to, że jest Niall !!!!! A Hazza zazdrosny !!!!! :)
    Pozdrawiam
    Natalka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG świetny rozdział!<3...czekam na next:)...zapraszam do mnie: http://unusuallovefromlondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń